moja polska zbrojna
Od 25 maja 2018 r. obowiązuje w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO).

W związku z powyższym przygotowaliśmy dla Państwa informacje dotyczące przetwarzania przez Wojskowy Instytut Wydawniczy Państwa danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z nimi: Polityka przetwarzania danych.

Prosimy o zaakceptowanie warunków przetwarzania danych osobowych przez Wojskowych Instytut Wydawniczy – Akceptuję

 
Klip MON najlepszym filmem promocyjnym

„Czasem niewidoczni. Zawsze obecni” – spot reklamowy promujący wojsko otrzymał Grand Prix za najlepszy film promocyjny w ogólnopolskim konkursie „Kryształy PR-u”. To już druga nagroda dla klipu resortu obrony. Rok temu w tym konkursie wyróżniono film zachęcający do służby w NSR.


Film: MON

Przez pół minuty oglądamy normalne życie Warszawy. Nad biznesowym centrum stolicy świeci słońce, ludzie spacerują, a samochody ruszają na skrzyżowaniu po zapaleniu zielonego światła. „Każdego dnia tworzysz cząstkę swojego świata, nie dopuszczasz myśli, że mogłoby się to zmienić. I wszystko, co osiągasz, sprowadzić do sekund” – słychać głos z offu. Po chwili w kadrze pojawia się jadący ulicami patrol rozminowania i strzegące nieba samoloty F-16. „Ludzie mogą dokonywać wielkich rzeczy, dbamy, żeby zawsze tak było. Wojsko Polskie. Czasem niewidoczni, zawsze obecni” – słyszymy na koniec.

Spot reklamujący polską armię „Czasem niewidoczni. Zawsze obecni”, nakręcony w ramach największej kampanii MON „Wojsko Polskie – Twoja Armi@”, został uznany za najlepszy film reklamowy zgłoszony do konkursu „Kryształy PR-u”. Jury, w którym zasiadają specjaliści z branży PR, wybrało go spośród ponad 100 zgłoszonych inicjatyw. Doceniono innowacyjną koncepcję, nieszablonowe pomysły i kreatywność. Jak napisano w uzasadnieniu, film opowiada o ważnych sprawach bez zbędnego patosu, a zaproponowana forma gwarantuje dotarcie przesłania do szerokiego grona odbiorców.


– Nagroda jest docenieniem wysiłku wkładanego przez resort obrony w coraz bardziej nowoczesne działania promocyjne i PR-owskie – mówi płk dr Dariusz Kryszk z Departamentu Prasowo-Informacyjnego MON, który odebrał nagrodę na gali w Katowicach.

W ramach kampanii MON, która ruszyła na jesieni zeszłego roku, nakręcono kilka podobnych klipów opowiadających m.in. o jednostce GROM i saperach. Jak podawał wówczas Norbert Rudaś, reżyser i scenarzysta filmów, praca nad nimi trwała 5 miesięcy. – Zorganizowano 13 dni zdjęciowych na terenie kilku jednostek wojskowych i w centrum Warszawy. Wystąpili w nich m.in. piloci samolotów F-16, komandosi GROM-u, saperzy – mówił. Filmy wyświetlane m.in. w internecie, telewizji i kinach na zlecenie MON wykonała lubelska firma VENA ART.


Grom. Jeden z filmów nakręconych w ramach kampanii. Źródło: MON

„Kryształy PR-u” to prestiżowy konkurs organizowany w ramach Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Nagroda w sześciu kategoriach przyznawana jest od 2012 r. za najbardziej wartościowe projekty i inicjatywy polskich samorządów i organów administracji państwowej w zakresie promocji. W zeszłym roku wyróżnienie za najlepszy film otrzymał spot MON o Narodowych Siłach Rezerwowych „Pasja, rozwój i wyzwanie”.

Anna Dąbrowska

autor zdjęć: Adrian Larisz

dodaj komentarz

komentarze


Sukcesy wojskowych w żeglarstwie i łyżwiarstwie szybkim
 
Rusza kwalifikacja wojskowa
Ustawa budżetowa przyjęta przez parlament
Medale dla sportowców z „armii mistrzów”
Rakietowy szach
Dobrowolsi – czas start!
Zimowy sprawdzian podchorążych
Zmiany w dowództwie Żandarmerii Wojskowej
Skromny początek wielkiej wojny
Abramsy pod dobrą opieką
Będą kolejne „Daglezje-P”
Cud w Trewirze
Zielone światło dla Barbary
Eurofightery znowu w Polsce
Jakie podwyżki dla żołnierzy
Pies, który skoczył z aparatem tlenowym
W Polsce będzie centrum NATO-Ukraina
Lekcje z frontu
Śnieg może być groźną bronią
Szczury Pustyni dotarły do Polski
Offset dla „Wisły”
Rozmowy w Pałacu Prezydenckim o bezpieczeństwie
Wojna o porządek świata
Lista trupich główek
Pierwsze Homary-K w Wojsku Polskim
Spadochroniarze na Podlasiu
Walka w bliskim kontakcie to poważne wyzwanie
Zamiana po włosku
Lotnisko skażone, czyli chemicy na ćwiczeniach
Strzelczyni CWZS-u na pucharowym podium
Nowe śmigłowce kawalerii
Liban uznany za strefę działań wojennych
Misja Polaków dobiegła końca. Czas na Niemców
Pierwszy skok
„Avenger” na Monte Cassino
Brąz razy sześć dla żołnierzy na mistrzostwach świata i Europy
Komandosi szkolą psy bojowe w Iraku
Invictus w zimowym stylu
Roszady personalne w PGZ-ecie
Złota taekwondzistka, srebrni hokeiści na trawie
Nagroda dla reporterów „Polski Zbrojnej”
Którą drogą do armii?
Zachód przeciwko „korsarzom”
Operacja „Gryf” i „Rengaw” na Podlasiu
Miliardy dla Ukrainy w nowym budżecie UE
Mocny sygnał od NATO
Ślubowanie kadetów OPW
BAP przenosi się z Estonii na Łotwę
Co z podwyżkami dla żołnierzy?
W rezerwie pasywnej będą oceny
Bruksela przed szczytem
Nowy szef CWCR
Szef MON-u w Brukseli
Podwyżki dla zawodowców coraz bliżej
Zmiany w zarządzie PGZ-etu
Szefowie obrony NATO o zakupach amunicji
Podwójny Półmaraton Komandosa

Ministerstwo Obrony Narodowej Wojsko Polskie Sztab Generalny Wojska Polskiego Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych Wojska Obrony
Terytorialnej
Żandarmeria Wojskowa Dowództwo Garnizonu Warszawa Inspektorat Wsparcia SZ Wielonarodowy Korpus
Północno-
Wschodni
Wielonarodowa
Dywizja
Północny-
Wschód
Centrum
Szkolenia Sił Połączonych
NATO (JFTC)
Agencja Uzbrojenia

Wojskowy Instytut Wydawniczy (C) 2015
wykonanie i hosting AIKELO